torsdag 25. mars 2010

Sadetas bursdagskort


Uff, dagene flyr av gårde... Søsteren min fylte 30 forrige uke og jeg arrangerte surprisefest i helgen. Forberedelser og hemmeligheter har stort sett okkupert alt av tid og krefter, i tillegg til at jeg har forsøkt meg på scrapping for første gang og laget et slags minnealbum til og om lillesøster. Skal se om jeg tør å legge ut noe her etterhvert...

Dagens kort er et bursdagskort til en kollega, Sadeta. Enkelt og søtt, med litt vårlige farger.

Takk for at du titter innom!

*********************************************

Phew... The days just fly by... My sister was 30 last week and I threw her a surprise party last weekend. Preparations and keeping secrets have been taking up most of my time, and just to top it I have tried scrapping for the very first time. I made an album for my sister, and maybe I'll put up some of it here if I dare...

Today's card is a birthday card for a collegue, Sadeta. Simple and sweet, with "springish" colours.

Thanks for stopping by!


Papirer fra Complete Cardmaking (tror jeg), kantpunch fra Martha Stewart, blomster fra www.iamroses.com , Spellbinders Nestabilities, Quickutz alfabet og bånd fra Søstrene Grene. Og sist, men ikke minst; stempel fra Magnolia, fargelagt med Distress refiller. (Og for en gangs skyld har jeg ikke brukt en eneste liten dråpe med Stickles! *lol*)

Papers from Complete Cardmaking from Complete Cardmaking (I think), border punch from Martha Stewart, flowers from www.iamroses.com , Spellbinders Nestabilities, Quickutz alphabet and ribbons from Søstrene Grene. And last, but not least: Magnolia stamp, coloured with Distress refillers. (And for once I didn't use a single drop of Stickles! *lol*)

Nærbilde av bursdagsjenta.
Closeup of the brithday girl.


Baksiden av kortet.
The back of the card.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar