lørdag 6. mars 2010

Gudruns bursdagskort

Gudrun, en kollega, fylte 60 år denne uken, og ble feiret slik seg hør og bør. Som vanlig var det jeg som fikk oppgaven med å lage kort, og det er jo faktisk en kompliment til meg, så det synes jeg er hyggelig. Valgte lysegrønt og vårlig kort, siden jeg, og mange med meg, venter og venter på at våren skal melde sin ankomst
Lei av snø, jeg! *sukk*
*********************
Gudrun, a collegue of mine, had her 60th birthday this week. As usual it was me who was assigned to make the birthday card, which is actually a compliment, so I was happy with that. I chose a light green and "springish" card, since I, and many with me; are waiting and waiting for spring to arrive.
I'm fed up with snow! *sigh* 

Kjempesøt Magnoliajente, papirer fra Nille, kantpunch fra EK success.
Super cute girl from Magnolia, papers from Nille, edge punch from EK success.

Nærbilde av go'jenta.
Closeup of the sweetiepie.


Hjertecharm fra eBay.
Heart charm from eBay.

Tall fra Accucut, malt med Distress Crackle Paint i Clear Rock Candy.
Numbers from Accucut, painted with Distress Crackle Paint in Clear Rock Candy. 


Papirroser fra Wild Orchids, kantet litt med Distress Ink i Antique Linen.
Paper roses from Wild Orchids, "smudged" with Distress Ink, Antique Linen.


Baksiden av kortet.
The back of the card.


Enda et av mine navnestempel, malt med Distress Crackle Paint i Clear Rock Candy.
Another one of my personalized stamps, painted with Distress Crackle Paint, Clear Rock Candy.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar