torsdag 4. mars 2010

Bursdagskort

Ikke så fryktelig mye spennende å komme med, dessverre. Det blir liksom alltid for lite tid til hobbyen min, og det bærer kortene mine preg av. Jeg kan ha store visjoner og prosjekter i hodet, men stort sett faller jeg liksom ned på det samme gamle og trygge. Har jo så lyst til å videreutvikle meg! Har ikke helt funnet min stil ennå, men vet liksom i hvilken retning jeg ønsker å bevege meg. Synes det er utrolig mange flinke kortlagere rundt omkring, og blir helt målløs av og til når jeg svimer rundt i bloggverden og ser alt det fantastiske som andre lager. Blir veldig ydmyk og synes selv jeg fremstår som en ordentlig amatør, enda jeg jo faktisk har puslet med kortlaging i flere år. *sukk*

Flott torsdag med mye sol, i hvert fall! Deilig!

************************************
Not very much exiting news here, unfortunately. There never seems to be enough time for my hobby, and my cards are characterized by that. I may have big visions and projects in my head, but mostly I seem to end up where I always do; with the familiar and safe stuff. I really want to progress! I don't feel like I've found my style yet, but I know what direction I want to move. I think there are so many good card makers  out there, and sometimes I become speachless when I'm in Blogland and see what fantastic things others make. I become very humble and think that I look like an amateur, even though I have been fumbling with cards for several years. *sigh*

Wellwell... great Thursday with lots of sun, at least. Lovely!

Papir fra Nille og Panduro, bokstaver fra Simply Cards and Papercraft (tror jeg...), stempel fra Magnolia fargelagt med Distress refiller, kantpunch og sommerfugl fra Martha Stewart, bånd  fra eBay og litt Stickles.
Paper from Nille and Panduro, bokstaver fra Simply Cars and Papercraft (I think...), stamp from Magnolia coloured with Distress refillers, punch and butterfly from Martha Stewart, ribbon from eBay and some Stickles.









2 kommentarer:

  1. Hei!
    Titter innom for å si at du har vunnet trøstepremie hos meg!
    Gratulerer!
    Du må gå inn til meg og legge igjen din adresse på mailen min.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Ooooiii! Er det sant?!? Jeg er SÅÅÅ heldig!!!! Tusen takk! Veldig nysgjerrig på hva denne trøstepremien er, altså... :-)

    Klem Camilla

    SvarSlett