torsdag 11. mars 2010

Pc-trøbbel!

Jaaa.... nå skulle jeg liksom legge ut bilder av det siste kortet  mitt og den fantastisk premien jeg fikk i Wags'n Whiskers blog candy. Men som det meste av denne uken, så er min trofaste følgesvenn Dell'n ikke helt i form for tiden. Mulig den har fått influensa, og at det er feberen som gjør at den nekter å lagre bildene mine. Det hjalp visst ikke å helle hostesaft inn i USB-porten heller, så som en aldri så liten bivirkning bestemte Dell'n seg for å slette en del av bildene som allerede lå på harddisken. Og det er jeg selvsagt takknemlig for! Ut og kjøpe ny pc i morgen....
******************************
Weeelll... I was supposed to post some pictures of my latest card and the fantastic prize I got in Wags'n Whiskers blog candy. But like the most of this week, my faithful companion the Dell has not been feeling well. Maybe it has gotten the flu, and maybe it is the fever that makes it refuse to save my pictures. It didn't seem to help when I poured some cough syrup into the USB port either, because then it decided to delete some of the pictures that were already saved on the harddisk. Which I'm truly grateful for! Buying a new laptop tomorrow....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar