tirsdag 16. mars 2010

Jørgens kort

Jeg skriver for mye! Det blir for mye babbel, når det egentlig er kortene mine som liksom er det viktige. Så jeg skal prøve å skjerpe meg. Derfor rett på sak i dag: Dette er et kort til Jørgen, som er sønnen til kollega. Han liker båter. Jeg hadde bare ett båt-stempel, og det var fra Panduro og var nok litt mer barnslig enn jeg hadde tenkt meg, men pytt...


Takk for at du tittet innom!
********************************
I tend to write too much! I blabber away when it's really my cards that are the most important. So I'll try to get a grip. That's why I'm cutting to the chase today: This is a birthday card for Joergen, who is the son of one of my collegues. He likes boats. I only had one boat-stamp, which was from Panduro, and certainly a bit more childish than I really was going for, but hey...

Thanks for stopping by!


Papirer og stempel fra Panduro, Quickutz alfabet og knapper fra min søte mailvenninne Lisa Marie. Fargelagt og "kantet" med Distress Ink og pyntet med Stickles og Tim Holtz Crackle Paint i klar utgave.
Papers and stamp from Panduro, Quickutz alphabet and buttons from my sweet mailfriend Lisa Marie. Coloured and "edged" with Distress Ink and my usual Stickles in addition to Tim Holtz' Crackle Paint.

En liten papirbåt laget av avispapir, svertet med Distress Ink og dekket med crackle paint.
A little boat made from newspaper, inked with Distress and coated with crackle paint.


Baksiden av kortet.
The back of the card.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar