torsdag 18. februar 2010

Jeg vant!


I går fikk jeg en hyggelig kommentar på et innlegg som gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde vunnet godis hos Wags'n Whiskers . Jeg hadde jo ikke fått det med meg selv, siden jeg jo er ganske så blond og lider av langt fremskreden Alzheimer i tillegg. Så da måtte jeg titte innom og se om det stemte. Og det gjorde det! Jeg har vunnet hele den nye kolleksjonen! Fantastisk! Stemplene er jo så supersøte! Jeg gleeeeder meg til å lage noe gøy med dem! Juhuuuu!
************
Yesterday I got a comment on one of my blog entries that I had won the Wags'n Whiskers blog candy! I hadn't gotten around to check it, as I'm both blonde and have severe Alzheimer. *lol* So then I had to take a peek, and boy, it was right! I had won the whole new release! I can't believe it! And I'm sooo happy! The stamps are super cute and I just can't wait to use them. Wohooo!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du vil være med å feire! Du er med trekningen:-)
    Klem Mette

    SvarSlett