tirsdag 9. februar 2010

Mormors bursdag

Mormor hadde bursdag på søndag, og som vanlig kom jeg på i siste øyeblikk at jeg skulle lage kort. Det ble veldig enkelt, og bærer vel preg av litt hastverk, men hun ble i det minste veldig fornøyd. Jeg rakk så vidt å pynte et glass med Troika også, og det ble jo ganske fint i all sin enkelhet, selv om fargene på Troikapapiret ikke matchet helt med det lysegrønne papiret utenpå glasset. Jeg prøvde nemlig å mane frem litt vårstemning gjennom fargevalget... :-)

Ha en strålende tirsdag! (Her hos meg er det faktisk nydelig sol nå!)

It was my grandmothers birthday this Sunday, and as usual it came to mind in the very last second that I should make her a card. A rather simplistic card characterized by hastiness, but my grandmother was very happy anyway. I had a few minutes to decorate a glass jar as well and filled it with chocolate. It was a bit of mismatch between the chocolate papers in red and blue and the light green paper on the outside of the glass, but it still came out ok. I tried to bring out a bit of spring mood with the choice of colour on the paper...

Have a great Tuesday! (It's sunny today! Yey!)

Motiv fra Penny Black transparent, punch fra Martha Stewart, papir fra Simply Cards and Papercraft, papirroser og blader fra http://www.iamroses.com/, samt Stickles.
Penny Black transparent stamp, Martha Stewart edge punch, paper from Simply Cards and Papercraft, paper roses and leaves from www.iamroses.com, and Stickles.


Søtt pinnsvin!
Cute Hedgehog!



Endelig har jeg fått navnestemplene mine! Det tok godt over en måned...
I finally got my personalized stamps! It took more than a month...


Sjokolade til mormor.
Chocholate for grandmother.


Lokket
The lid








Kjempesøt Magnoliajente (som egentlig var malt til et julekort, men det trenger ingen å vite...)
Supercute Magnolia girl (that I actually painted to use on a Christmas card, but noone needs to know that...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar