fredag 12. februar 2010

Bursdagskort

Jeg har laget Valentine's- og morsdagskort sammen med elevene mine, men selv har jeg liksom ikke kommet i gang med det. Har jo goood tid, helt frem til søndag, så dette går bra! *kremt*
I mens lager jeg bursdagskort, bryllupskort, bryllupsinvitasjoner (nei, ikke på egne vegne) og dåpskort.
Så får jeg heller ta natten til hjelp mht disse berømmelige søndagskortene. Gjeeesp....

Ha en flott dag i solskinnet!


Stempler fra Hänglar&Stänglar, fargelagt med Distress Refill, charms og bling fra eBay og Panduro, prikkete papir fra en pakke jeg kjøpte på Nille, bikubepapir fra Penny Black. Spellbinders Nestabilities og Accucut alfabet, sommerfugl fra Karens Papirklip og noen rubons jeg hadde liggende.

Nærbilde.


Nærbilde.


Inni kortet på venstre side.



Inni kortet på høyre side.



Detalj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar