mandag 15. februar 2010

Kort i rosa og lys turkis

Fryktelig kreative overskrifter på innleggene mine, må jeg si! *lol*
Da jeg lagde fredagens grønne og lilla kort, malte jeg et annet motiv samtidig, fordi jeg var usikker på hvilket jeg skulle bruke. Det motivet som ble til overs, resulterte i dagens nesten like kort, som jeg ennå ikke vet helt hva jeg skal bruke til. Men det er jo alltid godt å ha noen liggende når det dukker opp bestillinger i siste liten.  Har forelsket meg helt i papiret fra Cardmaking and Papercraft, det er så delikat og lekkert, både i design og farge.

Ønsker alle en flott mandag!
**************

When I made the green and mauve card on Friday, I painted another motive, because I wasn't sure which one I should use. The one that was extra, became todays light turqoise and pink card, which is using almost the same layout as the green one. I don't know what I'll use it for yet, but it is always handy to have som cards laying around just in case.
I have fallen in love with the free paper from Cardmaking&papercraft, I think both the colours and the designs are just delicious.

Have a great Monday!


Ukjent motiv (fått stemplet opp av en venninne), malt med Distress. Papir fra Cardmaking and Papercraft, punch fra Martha Stewart. Roser fra Wild Orchids, bånd fra Panduro og bling fra Søstrene Grene.

I don't know where the motive is from, since I've gotten it from a friend, but it is painted with Distress refillers. Papers from Cardmaking&Papercraft, punch from Martha Stewart. Roses from Wild Orchids, ribbon from Panduro and small rhinestones from Søstrene Grene.



Nærmere bilde av detaljer.
Closeup of some of the details.



Inni kortet
The inside of the card



Bakpå kortet, med det nye navnestempelet mitt.
The backside of the card, with my new personalized stamp.

1 kommentar:

  1. Hei! Så fint kort i spreke farger du har laga! Takk for Titten i bloggen din:) Jeg fant navnet ditt på vinnerlisten over Blogjump - Du har visst vunnet stempel etter det jeg kan lese:)
    http://wagsnwhiskersrubberstamps.blogspot.com

    Ha en fin onsdagskveld!

    Hilsen Turid

    SvarSlett