fredag 28. mai 2010

TTT!



Ting Tar Tid!
Det skjer så mye for tiden at både kortlaging og blogg blir skadelidende. Beklager at det har vært lite action her de siste ukene.
Mai er vanligvis en måned med mye som skjer, og denne har ikke vært noe unntak. Mange merkedager i form av bursdager, undertegnede inkludert, nasjonaldag, pinse, Kristi Himmelfartsdag, i tillegg til flere deadlines på jobb osv. Men det som topper det hele er at jeg ENDELIG har fått innvilget operasjonen jeg har ventet på i 2,5 år! Operasjonsdatoen er 1. juni, og tiden frem til tirsdag er fylt av forventninger, spenning, glede og nervøsitet. Det er et stort inngrep som forhåpentligvis vil ha en svært positiv innvirkning på livet mitt og gjør at livet blir lettere å leve, bokstavlig talt. :-)
Kryss fingrene for meg!

Vel, det var nok om meg. Over til dagens kort. Det er et bursdagskort til stemoren min som hadde bursdag 27. mai. Gratulerer med dagen, Ingvil!
Som vanlig kom jeg på det sent kvelden i forveien, så kortet ble ikke helt gjennomført. Men tanken var jo god... :-)

Ha en nydelig helg!

***********************************************

Things Take Time! 
There are so many things going going on at the time that both my cardmaking and my blog are neglected. I'm sorry that there has been so little action here the last weeks!
Usually the month of May is a rather hectic month, and this has been no exception. There are many special days, like birthdays (mine included), our National Day, Pentecost, Christ Assumption day, as well as several deadlines at work and so on. But what really is the icing on the cake, is that I FINALLY am going to have the operation I have been waiting for for 2,5 years! The operation date is June 1st, and the time until Tuesday is filled with expectations, excitement, joy and nervousness. It is a rather large procedure which hopefully will have a very positive effect on my life and make it easier to be me.
Cross your fingers! :-)

Well, enough about me. Now for today's card. It is a birthday card for my stepmother who had her birthday on May 27th. Happy birthday, Ingvil!
As usual it didn't come to mind until late the night before, so it wasn't quite as elaborate  as I would like it to be . But hey, it's the thought that counts isn't it...?

Have a lovely weekend!

En søt liten Hängel, fargelagt med Distress Ink, papirer fra Panduro (tror jeg...), bånd fra ukjent forhandler, blomster fra http://www.wildorchidcrafts.com/. Bling fra eBay, punch fra Martha Stewart.
***********************
A cute little Hängel, coloured with Distress Inks, papers from Panduro (I think...), ribbon unknown, flowers from http://www.wildorchidcrafts.com. Bling from eBay, Martha Stewart punch.


Nærbilde av den søte Hänglar-jenta. Fargeleggingen ble ikke bra denne gangen. Det gikk litt fort, og så brukte jeg et dårlig akvarellpapir. Bedre lykke neste gang...
**************************
A closeup of the cute Hänglar girl. I'm not happy with the colouring this time. I was in a hurry, and I used a aquarel paper of poor quality. Oh well... Better luck next time...

Innsiden av kortet. Dessverre glemte jeg å ta bilde før jeg skrev bursdagshilsenen, så det ble litt sensurering...
Charms kjøpt på eBay, snor fra Panduro.
******************************
The inside of the card. Unfortunately, I forgot to take the photo before I wrote the birthday greeting, hence the censoring.
Charms bought on eBay, string from Panduro. 


Baksiden av kortet, fort og enkelt, med stempel fra Hänglar & Stänglar.
************************
The back of the card, fast and simple, with a stamp from Hänglar & Stänglar.

1 kommentar: