lørdag 29. mai 2010

LOTV - Lili of the Valley Blog Candy!


Jeg har fått en ny favoritt: Lili of the Valley!
De har verdens nydeligste stempler! Jeg har kjøpt hele ti stykker, og fikk dem i posten i går. Gleeeder meg til å fargelegge dem og lage søte kort!
Lili of the Valley har stort utvalg av supersøte stempler, rimelig porto og er kjemperaske til å sende. Anbefales på det varmeste av meg! :-)
Og akkurat nå kan man faktisk vinne HELE den nye stempelkolleksjonen som slippes 1. juni!!! Bare klikk deg inn her og bli med på den supre blog candyen! Men du har dårlig tid... den slutter 31. mai!

*******************************
I have a new favourite: Lili of the Valley!
They have the cutest stamps ever! I bought ten of their stamps and got them in the mail yesterday. I'm soooo looking forward to colouring them and making sweet cards!
Lili of the Valley has a wide range of super cute stamps, reasonable S&H and they are shipping very fast. Highly recommended by me! :-)
And right now you can actually win the WHOLE new release which is due June 1st!!!. Just click here and take part in the fantastic blog candy! But you have to hurry... it ends May 31st!


1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du har lyst til å være med på feiringen i bloggen min - og ikke minst, for den hyggelige kommentaren!! :o)
    Så mye fint du lager, må ta meg en liten runde her i bloggen din!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett