lørdag 1. mai 2010

Et farmorkort (A grandmothercard)

Jeg skulle ønske jeg hadde et eget hobbyrom, der ting kunne stå fremme selv om de ikke var ferdige, der alt hadde sin faste plass og dermed lett å finne frem... Pr i dag foregår det meste av kortproduksjonen min i sofaen, ved stuebordet, med det meste av papir og utstyr i store plastkasser som må pakkes opp og ned, og stadig irritasjon over at jeg ikke finner akkurat det stempelet eller akkurat den  punchen eller akkurat det papiret, i tillegg til feil sittestilling. Mitt neste hjem skal definitivt ha eget hobbyrom!!


Dagens kort er nok en gang for en kollega, denne gang til en farmor som fylte åtti år.


Ha en fortsatt fin helg!


Camilla
***********************************************
I wish I had my own crafting room, where things things could be left, even though I were'nt finished with them, where everything had its place and would be easy to retrieve. Nowadays I make most of my cards on the couch, by the coffee table, and most of my papers and my crafting gear are packed in large plastic crates that I have to pack out and pack up every time, and a constant irritation over exactly that stamp, that punch or that paper which I can not find. My next home is definitely going to have a crafting room!! 


Today's card is once again for a collegue of mine, this time for a grandmother who turned eighty.

Have a nice weekend!

Camilla




Detalj
Detail


Søt sommerfugl
Sweet butterfly


Nærbilde
Closeup


Innsiden av kortet
The inside of the card


Skrivefelt (som etter ønske skulle være ganske stort)
Space for writing (which was to be quite large)



Baksiden av kortet med navnestempel
The back of the card with name stamp
Papirer fra Minnehjørnet, sommerfugl fra Panduro. Charm fra eBay, Quickutz alfabet og Spellbinders. Sløyfe og bling fra Søstrene Grene. Blomster fra Minnehjørnet, Martha Stewart punch og stempel fra eBay. Alle kanter svertet med Distress i Tea Dye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar