fredag 2. april 2010

Mormors påskekort

Så klarte jeg det, da, med nød og neppe. Uten en plan eller et klart mål, satte jeg i gang med et slags... ehm.... telt-/tittekort.
Og resultatet... ja, det ser du jo her... Neste gang vet jeg kanskje litt mer hva jeg driver med! *lol*

Mormor ble i hvert fall glad for kortet, så da har jeg i det minste gjort min plikt for en stund. :-)

Takk for at du titter innom!
**************************************************
Well, I did it, at the last minute; made a card for my grandmother. Without a plan or a sketch or image in my head I got around to make a kind of... uhm... tent-/peekingcard.
And the result... well... here it is. The next time I hopefully will know a bit more about what I'm doing! *lol*

My grandmother was very happy with the card, though, so at least I have done my duty for a while. :-)

Thanks for stopping by!

Papir fra Keeping Memories Alive Inc, blomster og blader fra eBay, bånd fra Panduro, litt Stickles, kantpunch fra Martha Stewart (elsker denne!), Spellbinders Nestabilities og stempel fra Magnolia. Ser nå at jeg burde tatt bilde av kortet fra siden for å vise "teltet", men det glemte jeg. Da vet jeg det til neste gang!
***************
Papers from Keeping Memories Alive Inc., flowers and leaves from eBay, ribbons from Panduro, some Stickles, punch from Martha Stewart (love this!), Spellbinders Nestabilities and Magnolia stamp. I see now that I should have taken a photo from an angle to show the "tent", but I forgiot. But then I'll know next time!

Søte lille Magnoliajenta!
*********
Sweet little Magnoliagirl!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar