onsdag 18. august 2010

Back to everyday life...

Uff, da var ferien over og sommeren på hell... Mentalt var jeg ikke klar for å begynne på jobb igjen, men etter laaang ferie skal jeg ikke klage. Det var bare det at det gikk så fort! *sukk*

Har hatt ferie fra alt, også kortlaging, men nå er det på tide å begynne igjen. Jukser litt, da, for dette kortet laget jeg i juni da lillesøster var på besøk og vi hadde hobbyhelg. Mitt første forsøk på et staffelikort, og det synes jeg var veldig morsomt! :-)

Håper alle har hatt en super sommer!

Klem,
Camilla

**********************************************************

Well, my holiday is over and summer is coming to an end.... Mentally I was not ready for work at all, but with a holiday as long as mine, I really can't complain. It's just that the days went so fast...! *sigh*

I have had time off from absolutely everything, even cardmaking, but now it's time to get started again. Cheating a bit, though, as I made this card in June, when my little sister came to visit and we had a hobby weekend. My first attempt at an easel card, and I thought it was really fun!

Hope everyone has had a great summer!

Hugs,

Camilla




Mitt første staffelikort: papir fra Bazzil, Papercraft og Panduro, kakeserviett fra Kunst og Hobby i Ski.
My first easel card: papers from Bazzil, Papercraft and Panduro, doily from Kunst og Hobby (local shop).

Stempler fra Mo Manning og Minnehjørnet, malt og svertet med Distress refillere.
Stamps from Mo Manning and Minnehjørnet (local shop), painted and distressed with Tim Holtz' Distress refills.
Åh, jeg bare elsker denne søtnosen fra Mo Manning!
Oh, I just love this cutiepie from Mo Manning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar