fredag 27. november 2009

Julekort

Uff, dagene flyr av sted og jeg henger ikke med. Har knapt nok begynt å tenke i retning av desember, advent og jul, og selv om jeg i tankene har mange utkast, har jeg bare klart å få ferdig et eneste julekort. Det ble ferdig kl to i natt, etter at jeg hadde sittet og fargelagt en haug med motiver. Koser meg sånn med fargeleggingen at jeg helt glemmer tiden, og så blir det liksom ikke noe mer enn det. Ingen kort, bare hauger med ferdigmalte motiver... Jaja, terapi for sjelen er det i hvert fall.

I natt valgte jeg motiv fra Magnolia, noen julepapir jeg hadde liggende, Martha Stewart punch (Juhu, jeg fikk to nye i posten i går!), spellbinders og litt Stickles. Ikke helt fornøyd med resultatet (det er jeg liksom aldri...), det var liksom et eller annet som ble galt med glitteret på snøkrystallen, men jeg orket ikke begynne på nytt. Zzzzz.... ;-)
------------------------------------------------------------------------


Pheww.... They days fly by and I'm not coping. I have barely started thinking that December is just around the corner and that Christmas is closing in, and even though I have many sketches and plans in my head, I've just managed to get one single Christmas card ready. It was done at 2 am tonight, after hours of colouring dozens of stamped motives. I enjoy the colouring so much that I forget about time, and then theres no time left for making the cards. No cards, just heaps of coloured motives... Wellwell, I think it's therapy for the soul anyway, really relaxing. :-)




Tonight I chose a motive from Magnolia, some Christmas papers I had lying around, Martha Stewart punch (I got two new ones in the mail yesterday!), Spellbinders and some Stickles. Wasn't completely satisfied with the result (I rarely am...), there was something that didn't match with the silver Stickles on the snow crystal, but I was too tired to start over again. Zzzz..... ;-)
Kosemilla







2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så flink du er - julekortet var nyydelig!! Minner meg på at jeg må gå igang jeg også, om det skal bli julekort på folk i år også.. :o)

    Ha en fin adventskveld!

    Hildegunn :o)

    PS - klart du skal få malen, jeg sender deg en e-post

    SvarSlett
  2. Eh, trodde jeg skulle finne e-postadr. din jeg, men nei.... Sender du den til meg??

    SvarSlett