tirsdag 27. oktober 2009

eBay.... skumle greier!

Uff, for tiden har jeg helt dilla på eBay. Eller, for tiden...? Har vært hekta på eBay ganske lenge, faktisk! Det er jo så utrolig mye fint man kan finne til en rimelig penge der! Har hamstret stempler, Spellbinders, papirroser, Distress inks,  og alt mulig annet det kunne tenkes at jeg på et eller annet tidspunkt muligens kanskje skulle få brukt i et av de hundretusenmillioner hobbyprosjektene mine. Som eh... *kremt* svært sjelden blir noe av. Men står ikke på kreativiteten, altså! *lol*
I dag fikk jeg altså disse i posten, og jeg kan nesten ikke vente med å prøve dem ut. Elsker å sitte og pusle; det er rett og slett terapi!

Skal se hva jeg klarer å slenge sammen. Fortsettelse følger.... :-)

------------------------------------------------------------------------------

I'm addicted to eBay! There's just so incredibly many nice things to be found, so many bargains to be done, and I have hundredthousandmillions of craft projects in my head. Rarely put to life, though, but at least it's not creativity that stops me! *lol*
Received these in the mail today, and I just can't wait to try them out. Just love making cards -it's therapy!


I'll see what i can make with these. To be continued.... :-) 

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar